Alla inlägg under februari 2011

Av Anni Frick - 28 februari 2011 20:43

Här kommer några bilder sedan Österrike                                

Av Anni Frick - 28 februari 2011 20:42

jag trodde det skulle räcka med att vara magsjuk Innan lovet, nu ska man behöva vara förkyld och ont i halsen Efter lovet också! Damp  

Av Anni Frick - 27 februari 2011 21:23

En del men säkerligen inte alla visste att jag varit i Österrika under slutet av vecka 7 och hela vecka 8. Jag kan ju börja med att säga att det var den sjukaste veckan i mitt liv!    Hade riktigt kul och har dessutom gjort grejer jag aldrig gjort förr, sinnes,   Tänkte lägga upp lite bilder och filmklipp. Håll utkik!

Av Anni Frick - 27 februari 2011 21:21

Den har ni hört många gånger va?! Jag har hört och sett det mångar gånger men vad är egentligen hemma? Jag menar om man flyttar hemifrån så är väl hemma hos föräldrarna alltid hemma men ändå så har man ett nytt hem?:S Fattar ingenting! tror jag tänker för mycket!

Av Anni Frick - 27 februari 2011 21:19

Hej, nu har jag bytt blogg. Denna kanske ser fattigare ut, men jag fattade inte alls hur man lade ut bilder på den andra. Det sög r*v!

Så hoppas att ni fortstätter att läsa min blogg här, and hope you enjoy it!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards