Alla inlägg under oktober 2012

Av Anni Frick - 31 oktober 2012 18:35

Fina hästen på bild nedan, haha! har precis samlat henne på denna bilden efter en serie bocksprång. Så söt hon är asso! Idag åker Aischa till USA och på måndag skulle det komma ett nytt sto, full rulle! Bryony slutade idag så hennes häst åker imorgon, wiho! ganska mkt jubel inombords dock lite trist då hon inte ville jag skulle nightchecka, hehe! jaja! 

 

Av Anni Frick - 31 oktober 2012 09:22

Godmorgon alla tollar!!

Nu är det bara hostan som ska bort sen kommer jag vara frisk som en nötkärna! igårkväll tyckte jag att livet var tråkigt så jag tvinga med Marielle in till Reading för att käka och göra ngt mysigt och mysigt blev det då vi gick väldigt länge och letade present till Beth. Blev ett par morgontofflor som vi ska stoppa en flaska vitt vin i, haha! lite fyndigt. hehe! Sen käka vi mat, åt en grymt god Räkcocktail och sen åt jag en biff med pajdeg runt med pommes. Ikväll är det ju som sagt Halloween och vi ska till Beth att vara utklädda som döda kändisar och jag har äntligen kommit på vad jag ska vara, får bli Marilyn Monroe! Dock kommer jag bäda en svart klänning för om jag skulle köpa en vit skulle jag aldrig använda den sen igen, gillar inte vita klänningar... 

James va upp tidigt idag och skrev tavlan idag, ska rida Zahra och Centaura - fina flickor! 

 

Av Anni Frick - 31 oktober 2012 09:17

 

Av Anni Frick - 29 oktober 2012 19:25

Ha inte tandborsten mindre än 2 meter från toastolen då olyckor kan hända, MEN om man har den mindre än 2 meter  ifrån den så kommer alla bajsbaciller på tandborsten, nasty!

 

Jag har min tandborste cirka 40 centimeter från toastolen, sjukt äckligt egentligen. DEssutom är den snett bakom. Undra hur mkt baciller jag borstar tänderna med varje dag...mhm

Av Anni Frick - 29 oktober 2012 19:15

Allvarligt talat? blir det mörkt redan 17.15..? sick! _Har ett riktigt stort problem och det är att på onsdag så är jag bjuden på ett halloweenparty, okej det är inget problem då det är grymt och kommer bli kul. Hur awesome är det inte att fira det i ett land som detta, dom avgudar typ halloween! Dock är mitt problem att man ska klä ut sig till en död kändis? wtf!!! jag tyckte att marille kunde vara mitt par till bröderna fluff! cooolT? ja!

Dock så måste man vara en död kändis! NGN som har förslag mottages det gärna!!!?!?!

 

Mina idoler för kvällen!  

Sandy i Grease, dock kom jag på att hon lever och är bara en filmkaraktär...  

Prinsessan Diana!, dog i bilcrash!


Av Anni Frick - 28 oktober 2012 18:05

Hallo! Har haft en bra dag idag, väldigt chill men ändå härligt. Åt min första lunch som hungrg tjej sen i måndags. Skippade kvällsmaten igår så var extra hungrig till frukost, ändå skönt. 

Hämtade nytt toapapper idag, hade en rulle kvar så tog fyra. Skönt, nu kan jag har en i köket, en på rummet, en på toaletten och en i skåpet till reserv. Innan har jag burit med mig en toarulle överalllt för snorit har kommit ganska oregelbundet, varit en jobbig tid om man glömde ta med den in på toan...

 

Av Anni Frick - 27 oktober 2012 09:41

Ja, så himla skönt. Varit sjuk med feber och snuva i en veckan nu och min röst har äntligen kommit tillbaka någorlunda. Det enda som är att det är lika kallt ute som i lägenheten och hur jag än beter mig så misslyckas jag när jag ska sätta eld i kaminen! Någon som har föslag på hur man ska lyckas, mottages gärna eftersom det är så kallt här att det kommer rök ur munnen när jag andas, INOMHUS! Sick!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards