Alla inlägg under januari 2013

Av Anni Frick - 26 januari 2013 17:41

Wiho, äntligen äntligen äntligen ska jag få åka skidor!!!! ska bli så sjukt kul. dock är det i sverige, sälen. vilket inte är så himla ball men ändå. allt är packat och klart. tänkte visa lite bilder sen sista skidresan i vackraste österrike:

 

Off pist is the shit!!!!


 


Vi vann en shittävling  med 335 shotar på 10 pers!!


 


schweizisk choklad!!!


   

helrör!



Efter en vecka i österrike sov jag 16 av 23 timmar hem i bussen!    

Av Anni Frick - 17 januari 2013 12:15

Ja man börjar bli gammal (enligt mig)

  • Man snyter sig när man ätit upp
  • Behöver sitta ner och ta på sig skorna
  • Sover i flanellskjorta, fleecebyxor och tre täcke
  • Vaknar av sig själv lite i 6, när man ska upp 6
  • Tittar ut och tänker, hm, undra hur många lager man ska ta på sig idag

Halleda, jag börjar halv, nu måste jag rusa. ciao

Av Anni Frick - 15 januari 2013 21:17

Hittade ett riktigt varmt vintertäcke på eko för 499, passar perfekt i brunt och beige. har fått dille på de färgerna nu...ja ni ser ju min outfit på bilden   


  orkade inte gå med viggo när de stod längst ner i hagen så hag tog närmsta stubbe och hoppa upp, tur han är snel poni.  


Av Anni Frick - 15 januari 2013 11:53

99 svenska riksdaler på eko för benskydd och reflex i ett. som hittat.

Av Anni Frick - 14 januari 2013 22:37

Såg inte silver Sara full ut? Själv tyckte jag hon såg dyngrak ut.
Synd hon inte vann men å andra sidan, om hon vunnit gått upp och ramlat i trappan upp på scen pga sprit. haha! Fint för ridsporten.

Av Anni Frick - 14 januari 2013 18:28

Ja, fy fan. jag gillar mig själv.

Av Anni Frick - 13 januari 2013 09:34

Råkade ta död på en kalv igår. inte med mening ofc. en jävla ångest idag. nu kör vi till Kalmar. skönt

Ovido - Quiz & Flashcards