Alla inlägg under oktober 2011

Av Anni Frick - 24 oktober 2011 12:25

Får ut 541 kronor på försäkringen, what to do?! köpa en ny liten bebis eller köpa en iPhone, vill ju ha min samsung...

Av Anni Frick - 23 oktober 2011 22:36

Jag är nog inte redo för att fylla 18. De flesta längtar nog efter just den dagen, då man har koll, ansvar, få gå på puben, körkort, myndig och kan bestämma allting själv. Men inte jag, jag har det bra nu, jag får göra allt ändå och kommer in på de flesta ställe med en liten glimt i ögat. vad mer kan man begära? jo okej då körkort hade suttit fint men jag och min moppe klarar oss fint.....påtal om moppe så körde jag över min mobil i helgen med moppen. den ser numera ut så här:

 


25 oktober, då är jag 18 och jag är inte redo. jag vill vara liten. börjar dessutom få ångest över min framtid. nej jag tror jag ska söka in till flyinge....vafan.....vill verkligen det.   Tävlade i knislinge i lördags och hade ett ner i 105 mitt fel då jag samlade honom för handen, kasst av mig, fel distans och han gjorde rätt som hoppa men jag gjorde fel. synd för han var verkligen fin. gick i riktigt fin form, ärlig och allt.

Han ska vet besiktigas på tisdag (min födelsedag) håll alla tummar 

   

Av Anni Frick - 20 oktober 2011 17:34

jag ångrar det, jättemkt. det var ju så jävla bra, varje morgon varje kväll och varje natt. så jävla bra. visst det har inte alltid varit bra men okej ja det går upp och ner. men vafan det e vi, eller iaf enligt mig. det är så. kommer ihåg det som om det var igår och guuud jag vill ta tillbaka varenda sekund och minut de senaste veckorna, vill att det ska va som innan, innan när jag log åt dig, när jag skratta åt dig och kunde komma ihåg ditt leende utan att ens tänka på det, hur knäppt låter inte det. men så är det. jag vill inte ha det såhär. att vakna ensam på morgonen utan att förklara för ngn att jag ska släppa ut quick, det var alltid du som fråga. nu e det ingen för de vet redan. vafan! jag ångrar mig, vad gör man då?

 


Fick veta att min huvudbonadstext suger, och att man e dum i huvudet om man jobbar med mig på historian. ett lov hade suttiti fint, att vara ensam på lovet kommer vara skönt. ska dessutom hem i helgen, ser fram emot det kan man säga. 

Av Anni Frick - 18 oktober 2011 12:23

Dagen tillbringar jag med hästar och Jens, kan bli trevligt men också fartfyllt. Hoppas på det sistnämnda. Igår fick Quick vila, gick 6 ggr förra veckan och gick som en pärla i söndags så fick vila igår och idag är det dressyrträning. Här kommer en sjukt intressant lista om mig:


Namn: Anni Johanna Frick   
Piercingar:naveln och 4 i vänster öra  + 1 i höger
Längd:  170 cm
Skostorlek: 38,5
Hårfärg: vet inte, typ randigt. 
Fräknar: På sommaren
Motto: Abs
olut, man måste plåga sig själv för att bli ngt

 

Kär? Vet inte, om ngn kunnat svara på det hade jag blivit glad  
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja
Tycker 
du att du är attraktiv? Sjukt snygg!   

 

Dricker du? Ja   
Röker du? Nej!
Vilket schampo använder du? ngt franskt, skit ibland och bra ibland. 
Vilken parfym använder du? Beyonce Heat, önskar mig en ny, fyller ju snart 18   
Vad är du rädd för? Håriga spindlar, men också arga kvinnor
Gillar du att tvätta? Nja, eller iaf känslan efteråt
Gillar du berg - och dalbanor? Jarrå, det e askalas  

Senaste...
Filmen du hyrde? Hyra? Ladda hem is the shit
Filmen du köpte? Det var väldigt många år sedan så ingen aning!
Låten du hörde? Vet inte, somna till musik igår...
Låten du laddade ner? Ngn med rihanna
Personen du ringde? Mamma  
Personen som ringde dig? Maja
TV-programet du såg? Något med bortadopterade ungar från kina
Personen du tänkte på? hemlis..  

Favorit...
Låt? Rain over med med pitbull men titanium e också bra 
Sak att göra?Rida, resa, va med människor man gillar  
Sport? ridning
Dryck? Mjölk med fetthalt 3% annars kan mjölk ta sig i röven

         
Kläder? Pyjamasshorsten, linne och en stoooor tjocktröja såklart utan bh!  
Film? X
Bil? Volvo v70 cross country
Serie? OTH, sara visa mig det, fortfarande bra mög!

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Japp!
Gråtit över en flicka? Inte som jag kommer ihåg....
Ljugit för någon? OFC
Varit i slagsmål? Yey

Blivit arresterad? Nope,

 
Träffat någon från internet Nope

Senaste...
Boken du läste? Etologi, prov imorgon
Personen du fick e-mail av? Hanna Bewersdorff   
Personen du fick brev av? Ingen aning, får aldrig brev..
Personen du fick sms av? Markus
Gången hela din familj åt middag tillsammans? 6 års sedan....innan mamma och pappa skiljde sig.
Saken du köpte? Easyboots

 

Vad har du gjort idag? Haft lastclinic och haft grovfoderlektion
Var det kul? Helt okej
Brukar du svära mycket? Ja, men det har blivit bättre!
När stiger du upp på morgonen? När quick ska ut så 6 annars 7.30 typ.
Vad har du på dig? röda kyra ridbyxor och en svart vit randig tröja, älskar ridbyxor  

 
Vad ska du göra ikväll? Lisen Bratt Fredrikssom clinic.....suck
Vad är du allergisk mot? Inget!

Var har du ont? benen, träningsvärk av att sova?!
Använder du hårspray? Varje helg!
Kan du stå på händer? Ja om jag är i vatten!!! höhö
Håkan Hellström eller The Ark? The Ark 
Salt eller socker? Socker
Gillar du ketchup? Det funkar, men helst inte
Är du glad nu? Absolut
Var du glad igår? Nej, då var jag sur. 
Vad dansar du till? David Guetta, rihanna ja dansmusik! 
Stockholm är...? Sjukt fint
Göteborg är...? Mysigt
Kan du sjunga? grym på  att sjunga, eller hur sara?!
Spaghetti eller makaroner? inget, men isf nudlar....
Land du vill besöka? Usa, Turkiet, Egypten, Australien

 

Av Anni Frick - 17 oktober 2011 13:30

Pållen gick som en pärla i helgen, verkligen jättenöjd. Felfri 90cm, han var verkligen lugn och lystnade på allt. i 105 var han ganska het och fick ett ner på andra tyvärr hann jag inte samla honom helt  men jaja, satsar till helgen istället :)


   Detta är filmen på 105.

Av Anni Frick - 15 oktober 2011 22:00


Hos Birre!  

Av Anni Frick - 14 oktober 2011 20:06

Hovslagaren var hos Quick idag och sa att det kommer ta lång tid för de trasiga hovarna att läka och om de nu skulle läka snabbt så skulle hovväggen vara kass ändå. Sååååååååå nu har jag beställt hem dessa, Easyboot Glove, från naturliga hovar! De ska han ha när jag rider och i hagen. Kommer vecka 42.

  590 kr!

Påtal om något annat så fick jag beröm om att mitt föredrag var jättebra idag, hade föredrag om nordiska språket i svenska! jättestolt!

Av Anni Frick - 12 oktober 2011 21:50

motivation att hämta hos mig, för tillfället e mitt liv ganska tråkigt och det jag vill ska fungera fungerar inte alls och det jag inte vill ska fungerar det fungerar såklart. hatehatehate. what to do?! Har cirka 5000 läxor närmsta veckorna men vill inte plugga, föredrag på fredag och jag vill spy på läraren. vill bara hem men ändå inte för där hemma bara bråkas det. jag vet vad jag vill, jag vill flytta hem till fredrik. kommer alltid så sjukt bra överens. lite jobbigt om han tar hem en tjej efter puben bara, haha, får nog flytta till hus då. neej jag vet vad jag vill. ta med mina hästar och flytta till göteborg. det vill jag! leva livet som sagt!

   

Ovido - Quiz & Flashcards