Alla inlägg under september 2011

Av Anni Frick - 30 september 2011 20:28

   fina hästen!




    <3




   Tror nog vi kan kravla oss över 1 meter den 16 oktober




  Lydnadsträning -  inte rusa efter hinder, gick faktiskt relativt lugnt efter sista skuttet

Av Anni Frick - 27 september 2011 11:40

Jag har länge kollat skal till min lilla pärla och när jag kom hem i fredags så sa fredrik att han beställt 5 stycken till mig, visst e det snällt. Han e typ bäst :D:D:D

Idag blev jag erbjuden ett jobb som säljare för typ ansikts och body produkter, hade varit roligt efter studenten, men får se, ska bort vecka 44 och kolla mer. Ligger för tillfället helt nersjukad i soffan och funderar på vrf qvick tappar skor hela tiden, asjobbigt. Ska in till tomelilla imorgon så han får gå med boots runt om!!! Dyrt med tappskor, Mia gillar nog inte att lägga hur mkt som helst på honom ;)

Anmälde mig till en tävling igår på 90-100 cm, det kan vi nog kravla oss över. Martin, stolle och sebbes 20 årsfest var den bästa fest jag någonsin varit på, sjukt härligt. I helgen väntar en 18 års fest och mycket vila. Imorgon ska jag och jens hoppa pållarna och på torsdag ska vi fota qvick och lägga ut honom på annons. Igår var det möte i IH om elevråd eller elevkår och skillnaden e jobbig att förklara men kort sagt så klipper man banden med lärare om man har en elevkår. jaja blev ELEVRÅD iaf och det gillar jag, annars hade jag hoppat av som ordförande. Dessutom så blev mitt projekt "unghästens väg" godkänt! Kommer bli kuuul!

jaja nu ska jag sova vidare, puss och tack för ni läste mitt sjukt långa inlägg 

   Ledsen och säga det med så här snygg som jag e på bilden e jag inte idag, idag är jag skolans största säck! LOVE IT

Av Anni Frick - 23 september 2011 21:55

Hejsvej idag är det fredagkväll och jag har varit ledig heeeeela dagen. Ikväll var det öppet hus på jobbet och jag tog mig dit för att äta mer än jag gjort på hela veckan, gööött!!! Veckan har gått snabbt och jag har hunnit med massor.

Viktiga grejer som hänt:

- Kläderna från Nelly har kommit, och de har skickat försmå skor av de blå, de skulle jag ju ha på lördag. buhu

- Jag har hållit tal för skolan (300 pers)

- Qvick fick en sko i måndags och gått 5 dagar denna vecka

- ökat Qvicks mat så nu får han mkt kraftfoder och det muskelbyggande maten kom i förra torsdagen så nu ska han bli fin!

- Jag har sovit typ 4 timmar varje natt men inatt sov jag 13, gött

- Sara har fått en fin hjälm idag en jw, hon gillar den

Av Anni Frick - 19 september 2011 08:57

Hallo Hallo, klockan är nu 09.00 och jag sitter i modulsoffan helt klar med allt jag ska göra idag. Eller nästan iaf. Hästarna e ute, duschad, sminkad, vet vad jag ska ha för kläder på fotot idag och haft möte med fotografen  som gick sjukt snabbt. Klockan 12 ska quick få sin sko på igen, 16 ska jag träna tal med ingemar och jag har en lektion klockan 13-16. Jag är en aning irriterad på en del saker typ att quick inte gått sedan onsdags för att han tappat en sko får se om jag hinner rida idag annars ska jag hoppträna imorgon. Undra hur det kommer gå?! Pigg häst?! JA! Det kan nog bli roooooligt. Höstfesten var great då jag, Maja och Olivia hade hångeltävling med de nya ettorna, jag vann höhöhöh...woops! :D

 


Av Anni Frick - 18 september 2011 13:19

     

Ovido - Quiz & Flashcards