Alla inlägg under mars 2012

Av Anni Frick - 28 mars 2012 18:28

Idag har varit en dålig dag, har känt mig nertryckt av allt och alla, konstig känsla. Räckte med att en tjej jag vanligtvis inte tar skit av ens finns bredvid mig slänger en enda blick så ramlade anni ner i skiten. Kändes så himla perfekt när jag red ut med Amanda idag, typ storm ute men ändå världens bästa ritt i skritt och trav. Man ska vara stark men fan inte alltid lätt. Sovit mig igenom hela min lediga dag, jag skulle ju skriva min slutrapport? What happen? Jo just det, kändes ju inte bra. Nej då gör man inte det. FAN! Jag vill vara glad, hoppa runt, le åt allt, känna mig störst bäst och vackrast utan att sabba för alla andra! Nej, kom nog på vad som saknades tror jag. Min bästa vän som tyvärr försvunnit spårlöst, läser allt jag skickar men  finns inte till för mig. Förstår människan så väl men ändå inte, jag var ju elak?!

Imorgon är det lov, ska bli sjukt skönt, tar båda bestarna med mig hem. 

 

Det som är bäst i mitt liv är mina hästar, jag har åstadkommit så jävla mycket med dem. Det går sällan framåt över en natt men milslångt på några veckor. Denna lilla praveln på bilen är pållen som fyller 3 år i sommar, han skrittar travar, galopperar med ryttare på ryggen, löshoppas utan problem, världens snällaste. Vem har åstadkommit detta? Jo, JAG! Jag har gjort detta alldeles själv. Jag har lärt honom att  det inte är farligt med någonting på ryggen, jag har lärt honom att en människa är hans bästa vän och jag har lärt honom att ge sig själ till mig och jag ska bevara den väl.




Av Anni Frick - 26 mars 2012 20:44

har egentligen inget vettigt att säga förutom att jag är mycket besviken på min häst, kollar filmen om och om igen. så himla irriterande! jaja, nya tag imorgon, ska hoppa för giezela då! vet ni vad jag älskar?! detta  vädret! så himla underbart. varit på ale stenar med klassen idag också! Mysmedamandakväll har jag också hunnit men och snart kommer isis tillbaka då ska vi ha myskväll. helt underbar dag och plåster på såren från helgen 

 

fina underbara älskade häst, varför e du så störd på tävlingar.....gick ju så bra förra säsongen.  en  

söte amanda & jag

 

hej pormaskar!

kamel!   

Av Anni Frick - 25 mars 2012 08:16

Ställde fram klockan en timme innna jag gick och la mig så jag inte skulle försova mig, gick upp 6 och blev irriterade för ingen fodrat hästarna, nåja slängde ut dem och tyckte det var ovanligt mörkt. kände mig duktig när fodrarna kom för sent. mockade och packade sakerna sen gick jag till sängs igen. gick upp 7.45 och gick till stallet. 8.20 hade mamma fortfarande inte kört hemifrån - irriterad!!!

DOCK så säger hon, Anni klockan är bara kvart över sju. nej mamma det är sommartid nu. 

Men anni, hon är kvart över sju sommartid

VAAAA?!

Slutsats!

Anni gick alltså upp 5 och släppte ut sina hästar o min klocka ställde om sig själv inatt trots att jag stängde av "automaten" jaha, bra dag!

Av Anni Frick - 24 mars 2012 18:26

Tänk vad känslor kan ändras snabbt. Började glad, vid 12 bölade jag som en liten unge och ända till 15 då mamma hämta mig. Kom till Bollerup vid 16 med blandade känslor och nu är jag störtglad, fast samtidigt lite heartbroken. Kvällen räddas med pizza tillsammans med Amanda!

Av Anni Frick - 21 mars 2012 11:38

No matter what we party tonight

Längtar så satan till jag slutar skolan, då ska jag göra allt jag vill!!!

Vill jobba nunnunununununu!!!!

Av Anni Frick - 20 mars 2012 18:38

haha fick ett sms om att min blogg bara handla om hästar, mode och kläder. haha vilket jag knappast instämmer om. iaf så ville b ha mer nakenbilder. sååååå here it comes!

   

p.s tas med en nypa salt

Av Anni Frick - 18 mars 2012 22:29

gör så sinnessjukt ont. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards