Alla inlägg under maj 2011

Av Anni Frick - 31 maj 2011 17:01

Någon som vet om en Samsung Galaxy S är bra?

 

Av Anni Frick - 29 maj 2011 20:59

 

 

Av Anni Frick - 29 maj 2011 20:41

Jag glömde min kamera men lite bilder innan hittade vi allt!

   körde på sjukt skuggade ögon 




   våfflathår +killeblick, allt blev bra ändå  

Av Anni Frick - 29 maj 2011 20:18

har svinont i halsen, näsan rinner och som grädde på moset har jag dessutom feber, bara lite men ändåoch!!!!! Nu ska jag kurrera mig genom te och hoppas på att Markus snart kommer på besök, tror inte det men kan ju drömma!!! Suck på honom!!! Har dessutom min kamera med mig så kanske kanske kanske ni kan få lite uppdatering om vad som hänt i maj nu i veckan, hänt en jävla massa.


jaja, puss på alla trevliga! 

   bild på mig och min kära rumskamrat när jag som vanligt tog överhand och spruta ner henne med shampoooooo    

Av Anni Frick - 29 maj 2011 20:17

temat och var hängsle!

 

Av Anni Frick - 27 maj 2011 20:23

När klockan slog två och jag slutade efter dagens två prov så fick jag reda på att mamma inte kom och hämta mitt pick och pack förräns klockan 18. Så Anni frick fick en snilleblixt och gjorde LCHF glass, det är något som är gott. Det står än i modul 3 nya frys men den väntar tappert på mig tills söndag. Japp det innehöll endast två ingirenser som är urbra för kropp och själ : HALLON & 36% GRÄDDE! 

   

Av Anni Frick - 27 maj 2011 14:57

Gjorde förhoppningsvis mitt sista matteprov i hela mitt liv idag, hoppas innerligt att jag får Godkänt annars kommer jag gå under jorden och dessutom måste jag räkna matte i trean också! FY!

       

Ovido - Quiz & Flashcards