Alla inlägg under augusti 2011

Av Anni Frick - 30 augusti 2011 21:53

 

Av Anni Frick - 30 augusti 2011 08:53

Nu har det hänt, livet hänger på en tråd i tre veckor. Sen kanske man kan börja tänka. Tänk om du blir sådan, att du inte kan göra någonting själv, inte ens äta. Jag vet inte riktigt hur allt hände. Smset på morgonen, oles sms och micke som ringde. Kalla kårar  genom ryggen. Att du ens rörde dig efteråt är otroligt. Ingenting kommer någonsin bli som vanligt igen. 

   Massage klockan 11 på hälsa och helhet, sjukhuset till fredrik och sen träffa emma klockan 15, bra dag!

Av Anni Frick - 30 augusti 2011 08:44


  Btw, har ni sett min nya väst, hämtade ut den på posten innan träningen, bra timing va?;) Sjukt cool, love it!

Av Anni Frick - 29 augusti 2011 23:30

Träningen idag gick verkligen över förväntan, visst hoppas bara grundhinder som e debutantklasser , men fy fan vad duktig hästen va! De enda problemet var vattnet. När han väl kommit ner där så tyckte han det var urkul dock. Fick endast två stopp, på en stock i början och det sista fasanskyddet där han hade huvudet i marken och märkte det för sent.    


 
 

Av Anni Frick - 28 augusti 2011 09:33

  Jobb - hem - sjukhus - rida om jag hinner - sova! 









Av Anni Frick - 28 augusti 2011 00:15

Imorse fick jag ett sms där det stod, "nu jävlar kör jag motorcykel och pga av  det underbara livet klarar jag av de allt för snäva kurovorna, hörs ikväll sis!" Jobbet idag och  vid 16 så ringde mobilen 3 ggr men hann inte ta det, såg att det var Micke och jag ringde tillbaka. Orden var kalla och efter kom tårarna. Det enda som fanns i mitt huvud var - ditt leende, pusselbiten och ditt sms imorse. Orden från Micke har jag glömt men ngt liknande var det: "Fredrik är å sjukhuset, körde av vägen med motorcykeln. De ska skicka honom till Lund nu. Nyckelbenet är av och ryggen är knäckt på ett ställe och har spricka på två ställe, framtiden är oklar men han kan röra tårna. "                    Om du blir förlamad min vän, då vet jag inte vad jag gör.   







Av Anni Frick - 26 augusti 2011 21:53

har världens smärta i ryggen nu, red quicki innan idag och i slutet fick han en riktigt fin kort galopp i höger också. Försökte mig på en stor framdelsvändning också, gick rätt bra dock viker han sig lite när man gör skänkelvikningar. Det ska övas bort. Nu---->sängen för min rygg vill bara skrika! Jobb 9 timmar imorgon sen på utflyktningsfest, wihoo

 

Vet ni vad det värsta jag vet är?! Att vissa folk bryr sig asmkt om en när de är nyktra men så fårt de har fått en gnutta sprit i sig så ignoreras man totalt, ahhh får damp!

Av Anni Frick - 25 augusti 2011 22:07

Dennna dagen har gått i ett. Kom till Vantalängan vid 9 och åkte hem vid 21. Jag och karin har haft en station. Den ena skulle de vända en matta med 8-9 pers på utan att ramla ner och den andra skulle de ha ett rör mellan benen och en tennisboll under hakan(orna) och sedan skicka de vidare till personen i ledet efter för utan att använda händerna. Det var roligt att kolla men när man sagt samma sak typ 10 ggr så blev det lite tjatigt. Jaja nu ska jag sova för jag ska upp vid 6 imorgon. 



sovgott alla läsare 

Om ni vill lyssna på en bra godnattsång innan ni somnar, så lyssna på denna. Då somnar ni med ett leende på läpparna kan jag säga.

 

Ovido - Quiz & Flashcards