Alla inlägg under augusti 2012

Av Anni Frick - 30 augusti 2012 23:03

  • jag vill inte behöva någon, har nu insett att jag behöver dig, har liksom aldrig behövt ngn innan, har bott i en resväska, klarat mig själv, haft mina hästar, bott på minst tre ställe, farit och flygit, alltid varit mest ensam och gillat det sen dök du upp och typ sabbade allt med att behöva vara ensam

Av Anni Frick - 30 augusti 2012 20:02

 

 

 

Fanny, om du läser detta så tkr jag du borde blogga, vill se hur det ser ut hemma (:(:(:(:( plus att uppdatera ditt stalletande OCH ta bilder på Gammelman/knatte/Putte/Ivan innan han far till himlen  



Detta e till dig  

Av Anni Frick - 30 augusti 2012 19:54

efter en awesome dag som jag kallar det har jag nu ett bet i ärmen efter att zahra inte gillade när jag tog bort svettfläckarna under magen och blåmärket vet jag inte var det kommer från...

har iaf kommit in i detta lite mer och känns som oom jag kommer trivas här, fast ibland har man ju dipps då man bara vill hem, typ lunchen som är på 1,5 timmer, hinner inte sova men hinner dock äta ihjäl mig...  

har ridit zahra, dippsy, atlantis och två till jag inte kommer ihåg namnet på, en fyraåring och en 5 åring... zahra är dock min favvo, men också atlantis när han rids på gaget, annars blir han så jävla seg och tung. bättre att passa så han inte krullar ihop sig än att sitta och hålla ut honom, tar på musklerna det. James har hjälpt mig med alla hästar och han säger samma sak om och om och om igen. precis som alla andra tränare säger men som min hjärna inte tar till sig... "Look around" och efter en stund kommer "Legs Anni, put your weight into your legs," betyder att jag ska trampa ner och inte sitta och skänkla dem i flanken. hehe woops. fyraåringen jag red va typ såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
ääääääääääääääääääääääääääääär lång, hehe....

Innan Ashley skulle gå hem klappade han mig på huvudet och sa han " goodbye my child" ehhhhh vad svarar man på det, typ good bye dady...haha naughty Anni!!! nej men hann prata lite mer marielle och hon verkar riktigt schyst. Ganska roligt med, till skillnad från Bryony som varken gillar mig eller Marielle kom vi fram till, hoppsan...jaja...nu ska jag försöka ringa min mamma som jag försökt  med  1058943784738298392 ggr sedan jag kom. 

xoxo  

Av Anni Frick - 30 augusti 2012 09:38

för att du tvinga mig ta med mina fula mockasiner, men ack så älskvärda de är på dessa golv

 


Av Anni Frick - 29 augusti 2012 21:13

Av Anni Frick - 29 augusti 2012 19:42

Har typ världens förmåner här, awesome!!!!! Egen lägenhet, badkar och får rida mellan 1-3 hästar varje dag, hästarna står på bädd så det är bara bajs som mockas två ggr/dag. så sjukt nice. Träna för James idag och han sa en grej "höj upp henne lite så inte e så tung", så antingen va det bra eller dåligt !! ;) Men sen sa han jag hade en fin och stabil sits. så det va nog bra. Det enda är att det är lite trist att bo ensam, ska kanske hitta ngn kille? ;););) men dagarna komprenserar upp det då människorna här är sjukt nice, dock så säger jag inte så mkt, för jag är lite luddig i min brittiska dialekt. hehe när de väl brer på är med sin brittiska så är mina svar typ "sorry?" woops. 

Jaja detta kan nog blir bra. har dessutom dammsugat hela lägenheten, kunde räkna till typ 45 spindlar, helt sjukt, bor i varenda hörna?!?! Var kommer de ifrån?

Påtal om mat så tänkte jag äta lökringar (LOVE) ikväll men det verkade lite tomt på att ugnen ska fungera! :'((((


såhär ser mitt köööök ut!!!!

 

Av Anni Frick - 28 augusti 2012 15:00

sitter på flyget nu, ta hand om Sverige när jag är borta så ska jag lära mig an brittish accent

 

Av Anni Frick - 27 augusti 2012 09:21

Behöver ingen, känner mig inte ensam, klarar mig själv och åker ensam. Bort från trygga sveriger, tryggheten hos mamma, även om jag har tre hem (?!?!?) Har inte ens saknat någon lite denna veckan, okej det va en lögn, men känner mig ändå stark.

Imorgon den 28 augusti åker jag till England för att stanna i fyra månader, ska jobba med det älskar mest och vill lära mig allt !!'

Idag består dagen av att tvätta min 3*3 meter stora tvätthög, laga en jacka i armhålan, ge billy 1,2 kilo choklad, åka till dr tanhygenist, packa, äta, hovslagaren kommer och nu ska jag kolla på min tvätthög lite mer

hörs bloggar nästa gång i England!!!

 

xoxo  



Ovido - Quiz & Flashcards