Alla inlägg under april 2012

Av Anni Frick - 12 april 2012 15:12

 

Av Anni Frick - 5 april 2012 15:22

Jag var nykter, jag gjorde det! Ångrar det nu, men är det för sent?! 

Av Anni Frick - 2 april 2012 19:17

Läs http://miixx.myshowroom.se/. en blogg skriven av en tjej med en normal hand och en hand med halva fingrar. hennes tumme är dock hel. Hennes blogg handlar om typ allt mellan himmel och jord, hon har en otrolig förmåga att få mig att känna mig stark när jag läser hennes blogg. så himla duktig. Meningarna som följer är tagit ur hennes presentation. Fick rysningar när jag läste det första gången.


För det som inte dödar , det stärker . & jag önskar att ni alla tänker så , för ni är verkligen fina som ni är .
Till&med alla anonyma där ute som försöker vara dumma mot andra människor , ni är också värdefulla .

Vi alla ser inte likadana ut , & vi alla beter oss inte likadant . Man kan inte tycka om alla i världen , så enkelt är det .
Därför är det lika bra att göra som jag gör .. Köra mitt eget race & leva mitt eget liv , för det är jag som är huvudpersonen i mitt liv , & som ni sett i filmer så är det huvudpersonen som överlever .

Det är bra att kunna gråta , men det är ännu bättre att kunna le .
Även om livet går emot en ibland så är det aldrig försent att börja om

Av Anni Frick - 1 april 2012 11:13

tacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktack så jävla mkt. mitt hjärta har tagit ett extra skutt och jag tror nu på hoppet igen. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards