Alla inlägg under juli 2011

Av Anni Frick - 31 juli 2011 20:23

de gör mig illamående, de gör mig starkare. Svaga människor borde förintas. Haha nej kanske att ta i. Men svaga människor förtjänar ingen uppmärksamhet.Sen är det dock upp till den egna mänskliga individen och avgöra om du är svag eller stark!  

Av Anni Frick - 31 juli 2011 19:00

tog mig en miljövänlig dusch och bar med mig schampo, balsam och hårinpackning  till sjön och tog dagens dusch där. Det är ju trots allt det vatten vi har i duschen fick jag veta idag.

   älskar min pusselbit...  

Av Anni Frick - 30 juli 2011 22:58

  va nöjd med kroppen tills idag då jag har tryckt i mig allt onyttigt som fanns på coop!

Av Anni Frick - 30 juli 2011 19:57

När man är så satans kär upp över öronen och sen inte träffar den man älskar på över två månader eller nu en vecka? Vad händer då? Jo man tappar känslorna, går in i sig själv, man lever i sin egna värld, får inga skuldkänslor, älskar att vara negativ, gillar att se andra lida och det nästan värsta är att mina kärlekskänslor försvinner. Jag blir äcklad. Det är sant men sjukt!


När detta händer är det nog inte på riktigt, nog ingen riktigt känsla. men när man umgåtts med sin så kallade kärlek igen i två veckor så kommer känslorna tillbaka och man är upp över öronen kär igen. Visst ni att mitt förra förhållande tog slut pga av det? Japp vi var tillsammans i ett halvår under min bollerupstid, tappade känslorna för att vi inte träffades mer än varannan helg. tror det hela började när jag har långdistans förhållande i stockholm. Att gömma sina känslor och plocka fram dom igen. Det är bra men uruselt. Dessutom får man för mkt skit för det. 
Jag kan inte få skuldkänslor för tjejer heller, tycker aldrig synd om en tjej. Om jag läser att någon blivit våldtagen, så tycker jag att visst killen är ett svin men tjejen får skylla sig själv!? what the fuck anni, så kan man inte tänka. Tjejer får göra vad de vill killar också för den delen de ska inte bli våldtagna för det!!!


Idag sa en till mig: "anni du utnyttjar bara markus, men va fan hur då?" 


Kört remmalag hela dagen, roligt att köra par men jag gör absolut inget för mina praktikdagar...

 

Av Anni Frick - 28 juli 2011 21:01

          Okej och då bara så ni vet har jag inte ätit en gurka, utan jag har då ätit några skivor, och gud så underskattat det är!

Av Anni Frick - 27 juli 2011 20:07

Ridit en häst på 153 cm idag och igår fick jag rida en häst på 178 cm. Sjukt att sånna hästar tävlar på samma villkor. För övrigt har jag inte gjort ett enda vettigt förutaom att prata engelska. Vetni?! Jag ville egentligen åka utomlands på min praktik, men pga av olika skäl så blev det inte av  I alla fall så e det rätt kul att båda mina praktikställe i år så har jag bara pratat engelska. Bra träning och bara på de två veckorna i malmö så blev det mkt säkrare och bättre - nice!   

Av Anni Frick - 26 juli 2011 20:20

Red en häst idag tillsammans med en 15 årig tjej och hon hörde typ nada. Vad man än sa och hur högt man än sa det så kom alltid ett "va?!" efteråt. haha ville bara skrika åt henne att börja lyssna..damp. 

Skulle laga mat ikväll, meeeeem usch vad köket är räligt. typ flugor överallt det enda som finns i kylen var falukorv, ägg, majonäs, smör och mjölk på burk. Herregud. Här kommer det inte bli mycket mat i annis lilla stackars mage 

Men men what ever nu ska jag kolla på film och imorgon börjar jag 8.30, helt OK! 

Ovido - Quiz & Flashcards