Alla inlägg under januari 2012

Av Anni Frick - 31 januari 2012 12:21

eller ja, iaf nu är den bra. Dagen började kanske inte så bra, stalltjänst vilket är helt överkomligt MEN Bristic slet sig med mig, Darwin vägrade gå ut stallet och Sunshine trampa på min tå! Auch! Nu har jag ätit två stora fiskar, ska sedan rida på egen pålle som ska få skor ikväll, hoppas jag, om hovarna är läkta. Sen blir det dubbla boots på!!!! 

Påtal om ingenting ska jag ut och gå i det underbara vädret med Amanda senare och jag har fått herpes blåsor igen, kommer alldeles för ofta nuförtiden, kom inte alls lika ofta i högstadiet. Då var det typ en gång/termin nu e det två ggr/termin, inte okey!!!

 

Av Anni Frick - 21 januari 2012 17:34

Efter att ha provat ett x - antal klänningar i vinslöv och i kristianstad så fastnade jag till slut för två stycken, en av dem fick jag ta bild på men den andra i vinslöv fick man inte fotografera :(:( sjukt synd, behöver typ förslag om vilken jag ska ta? 


denna klänningen är lila egentligen...?!

 


favoriten, står mellan denna och en mörk vinröd med axelband, glitter vid brösten och på magen typ! sjutk mkt beslutsångest om vilken.....denna satt dessutom som en smäck, sjukt bra! ska nog prova båda på onsdag igen    


om jag skulle haft denna, skulle den varit i turkos/blå typ, absolut INTE rosa, typ värsta färgen ever, fattar inte hur man kan ha en rosa klänning     


denna var typ enkel och fin, skulle man kunna ha på fler ställen MEN är bara bal en gång i livet   

Av Anni Frick - 20 januari 2012 12:30

är numera ledig på onsdagar och fredagar, underbart! Idag ska dagen tillbringas i stallet med bebisarna och tillsammans med hundarna! men först ja jag nog kravla mig upp ur sängen och så ska jag skicka iväg ett glatt litet sms till johan som fyller 20 idag   

 

Av Anni Frick - 19 januari 2012 13:08

Japp, så att si! Idag började att 8 med eget arbete = ligga i sängen til 12, då gick anni till matsalen och åt lite vaniljsås och sen fortsätter anni att göra ingenting tills jag ska gå till hästapållen och rida samt ha unghäst ikväll! Bra dag! imorgon är jag ledig och ska göra ingenting kanske rida viggo om jag vill. skön helg! 

mamma klagar på att jag har köpförbud, fick en telefonräking på 1269 kr....hoppsan, vad hände där?!

Finns ingen bra uppdatering, eller jo anni är numera duktig i skolan och fick mvg i hästkunskap och vg i religion, ska inte ha ett enda g denna terminen :)

Red för fredrik böhling förra helgen, han är kär i min häst och tror han kan gå långt  fick hemläxa att träna på bogen in och skänkelvikningar på medellinjen!

hoppträning igår, det fick sjukt dåligt och pållen gick askasst, borrade och hade sig i ridhuset så alla hörn vart farliga, vägrade att hoppa grinden ett antal ggr, ganska besviken på honom!!!! men jaja efter lite pisk fick han minsann och da hoppa!!!

nu ska jag kolla film, hejdå kära läsare!

  

 

Av Anni Frick - 11 januari 2012 21:36

Löshoppade tillsammans med Isis och Tanja, har absolut ingen aning om han blivit löshoppad innan, men han var väldigt cool och lydig. Slutade på typ 125-130, han e så fiiiin :')

 

Av Anni Frick - 8 januari 2012 21:47

Vecka 4 slutar religion, drama och arbetsliv naturbruk har vi baar 1 gång till efter denna, hehe jobba sen japp!!  

Ovido - Quiz & Flashcards