Alla inlägg under mars 2013

Av Anni Frick - 29 mars 2013 17:35

min andra ska lämnas på försäljning på stallshopen då den är way to big för båda hästarna, tror den är x-wide eller ngt.

iaf, denna tekna var väldigt fin

 


Av Anni Frick - 28 mars 2013 21:12

Helt slut. Klockan är 21 och jag är 19 år och däckar snart. iaf fick ett presentkort på stallshopen av marianne o Lasse när jag tog studenten. och idag kom det Till användning, en ny sadelgjord. sjukt fin så att säga.
helgens planer (för dem som intebryr sig)
fredag ledig, handla nya högklackade, 12 hos farmor och 18.30 hos mormor. Alltså fett med mat. hästar-vila
lördag jobb, Fanny ska rida den lilla skiten o sen tingvlla.
söndag ledig, tror jag... Rida och fira Victor.
måndag jobba.....
Hoppas dessutom på snöstorm så vi slipper alla luskörningar på vägen. Påtal om det GRATTIS SOM FAN TILL KÖRKORTET FANNIMMMMM !!!
Ps fan vad jag älskar nybäddat ds

Av Anni Frick - 27 mars 2013 23:17

Har klippt min Kung idag men eftersom jag är för lat för o täcka och för pedantiskt för och ha hår överallt fick han bli hakvklippt. Kvalitetstid med honom idag. viggo gick som en pärla på longeringen, känsligare häst får man leta efter, saigon upp i dagen.

WOW

Av Anni Frick - 24 mars 2013 18:06

Finally, idag är dagen jag väntat på i 11 månader, jag fick sitta upp på Quick och skritta. Så se upp alla svennebananer nu är vi ett farligt team på tävlingsbanan. hehe. nej men skämt och sido, planen med den kusen nu är = Klippas och skos och sen skritta 2 veckor, trava och skritta i 2-3 veckor till och efter totalt 5-6 veckor får jag börja galopera. Om drygt två månader alltså i juni får jag börja skutta runt på lite hinder. Hoppas med tummar tår och allt man har nu att han håller. kändes så rätt nu när jag satt upp att han och jag, vi är ett team. Förstår varann så himla bra. Dock är han ju stel som en jäkla planka men det är förståeligt. 

   

Vildhästen blir tamhäst

och nojig som ryttare anni frick är så va jag tvungen att linda in hela hästen typ. heh



Av Anni Frick - 23 mars 2013 22:28

oj vilken dag. sovit bort nästan hela dagen, brottades med en trottsig häst och mockade. sen åt sigge en gammal död kalv och ligger numera och andas mysigt i min säng. fräscht. men imorgon är en ny dag som tur är. påtal om annat så har jag kollat runt lite på hopp och dressyrtränare och kommit fram till att österlens ryttarförening kanske är ngt att åka till, ändå rätt nära. behöver verkligen hjälp med viggo nu. skitunge. tur han är söt, rätt tjock så lite pengar på slakt hade man nog ändå fått. hmmmm

Av Anni Frick - 22 mars 2013 20:57

Gråter hela dagen inombords och ikväll ska jag gråta mig till sömns. sjukt nere vill mer än vad jag har grejer till. sjukt trött på allt detta. För exakt ett år sedan va jag och Quick i bättre form och passade bättre ihop än jag gjort med ngn annan häst. hade några moments mest den hästen. Det va då jag börja tro på honom på riktigt. min superstar. vad har man nu.? Not a damn shit och fett mkt jävla snö. hatar vädret. ledsen jorden men vad jag är besviken vet att du kan va så vacker. show Us something nytt.

peace

Av Anni Frick - 19 mars 2013 22:18

Och nej det är inte finnar ovanför tudorna, det är värme&stressutslag. nu ska jag dejta pippi på kudden.
"Anni, varför har du pippi på kudden?"
För jag vill och hon är snygg. godnatt
ps fy fan vad snygg frilla,
Awesome tack.

Ovido - Quiz & Flashcards