Alla inlägg under december 2012

Av Anni Frick - 28 december 2012 21:13

Trodde jag skulle få världens bästa nyår, har ju fortfarande jouren. så istället för att sitta hos grannen och va med ngn man gillar så jag sitta hemma, ensam. man behöver verkligen inte vara med ngn på nyår. mest att jag har sett fram emot allt och fixat allt. toppen. avslutar dagen som arg besviken och förstår mig inte riktigt på alla ikväll.

viggo har dessutom tappat en sko och min hovslagare är pappaledig. pappaledig?! vafan, trodde inte de kunde bli det!!

Av Anni Frick - 26 december 2012 22:48

förkylningen har släppt lite nu, min vackra skapelse vid munnen har börjat spricka, utslag på handen och igår blev jag till och med magsjukt, spydde brunkål hela kvällen så tingvalla kunde jag ju glömma. usch!! förfesten igår blev händelserik då alla blev kanonfulla, en fick en öl över sig, lampan var utanför huset när vi åkte, jag spydde tre ggr, en gång i handfatet samtidigt som louise spydde i toan med hennes föräldrar där innandess spydde hon hela soffan, kalle och mårten klämde min arm i dörren, ngn käkade tomten i vårt pepparkakshus, idag hällde per ut 3 liter jelzin av misstag och imorgon ska jag jobba kväll vilket innebär sovmorgon, awesome! just nu ligger sigge utsträckt i min säng så själv får jag ligga i fosterställning för att få plats, inte okey!

jaha, det var min uppdatering från lillehem och nu ska jag sova gott!! Godnatt alla och detta årets jul har varit bra


klart slut

Av Anni Frick - 25 december 2012 11:36

tjoho! idag är det den 25 december och det är typ väääldigt mkt storm här i lilla lillehem! nu ska jag på släktmiddag och sen vidare till per på förfest och sen tingvalla. rätt nervig inför en sak ikväll men känner att det blir som det blir och inget kan ändra det. jag har också passat på att få världens finaste herpes utslag i ansiktet. denna gången har det dock inte spridit sig till kinden tack och lov. 

7 december:


 



24 december  

Av Anni Frick - 25 december 2012 00:49

Träffa denna böna i slovakien i somras. lite av min idol.

Av Anni Frick - 23 december 2012 21:31

Fick inte jobba för mami, hon tyckte det var bättre jag jobba imorgon. snällt av henne. ska allt fundera på det.
Sassie ville ha mig som sällskap en dag som denna istället, tur ngn ställer upp.

Av Anni Frick - 23 december 2012 20:59

Detta nyåret kan inte gå fel. ska firas med bästa vännen, finaste felicia. ska göra mat ihop och bara myyys !!!

Av Anni Frick - 23 december 2012 18:56

Dagen för den stora dagen! alltså julafton! som vanligt passar annis kropp på att bli sjuk och imorse vakna jag med 38 graders feber, men det hindrar inte mig ! jag har bakat julgodis, klätt julgranen, hämtat julgranen och ätit julskinka med massa senap. dock har jag inte ridit min lillskit men det ska jag göra imorgon efter julfrukosten hos pappa min! karl blev dock superarg innan då han inte fick spela data när vi skulle julfixa så han har varit på sitt rum i två timmar nu, haha! patetiska tonåring!!! 

såhär tjusigt blev granen men knutte under. tofflorna är morfars gamla som mamam har kvar, coolt va?




En annan sak är alla ni fina folk som har förhållande. hur gör ni? jag hittar inte min perfekta kille. antingen så trycker han ner mig, dumförklarar mig, är för osäker för mig, eller så är han allmänt tjatig. om knutte varit människa hade jag fallit direkt. 


God jul alla fina läsare,   


Av Anni Frick - 20 december 2012 21:31

Typ grymmast i världen på att linda killar runt mitt lillfinger, när jag sedan känner för det vänder jag ryggen till och går. hate it

Ovido - Quiz & Flashcards