Alla inlägg under april 2011

Av Anni Frick - 30 april 2011 16:51

Ikväll bär det av till Sjöbo till Nathalie för att fira in våren! Askalas! Hur brukar ni fira valborg? Med sprit och god mat så kommer denna valborgen bli bra tror jag. Dessutom har ju Nathalie en pool, underbart det med! Om ni ska tända en brasa så akta bara alla djuren som har övervintrat där, dom kommer att dö om ni tänder på där de sover  

 

Av Anni Frick - 30 april 2011 16:44

Tävlingen idag gick toppen! Ett ner och ett stopp men nöjd ändå. Kändes askonstigt har inte tävlat Uno sedan jag gick i nian. Ska starta 90 cm på onsdag i Gärds,  hoppas verkligen det går vägen.  Bilden är sedan han var 4 och första gången jag träna för Giezela. 

EFter tävlingen så tvingade mamma med mig och min kära lillebror till Åhus för att avsluta april med årets första kulglass med chokladdopp! Kan inte säga annat än att det var underbart. Tog två kulor en med Hallon sorbet och arrakschokladboll. Kanongott!  


 

Av Anni Frick - 29 april 2011 22:16

  Bad ju mamma att vara fotograf. Trodde verkligen inte att han kunder ta foto, men tydligen. Detta blev bra när jag hoppar spetsen i alla fall :)

Av Anni Frick - 29 april 2011 21:43

Idag har jag varit en riktigt nyttig och bra människa. Ätit precis det jag velat, okej det är faktiskt inte så nyttigt men jag har åtminstone ridit tre hästar och gått typ 2 kilometer. Känns jättebra i min kropp. Är riktigt trött och ska upp vid 6 imorgon för att åka iväg och tävla!

Av Anni Frick - 29 april 2011 21:19

Exakt idag var det fyra år sedan jag sålde min första D-ponny. Hon var verkligen världens bitch och jag har nog aldrig ramlat av en ponny så som jag gjort med henne. Oh Gud vad jag grät när hon såldes. Men jag är verkligen sjukt glad att hon är borta nu. Nu är född 01 så hon är alltså 10 år i år om jag inte räknar fel..  

:'(

Av Anni Frick - 29 april 2011 09:28

Jag är heeelt slut och min kropp säger stopp. Jag börjar snart gråta!

Av Anni Frick - 28 april 2011 21:32

solade vid 17.30 och nu 21.30 ska jag hoppa ur kläderna och in i duschen. Om man vill behålla färgen så ska man duscha minst 4 h efter man solat klart!!!

Av Anni Frick - 28 april 2011 21:28

Blev en tripp till byn Tomelilla för att spendera 14 minutet i solariet. Skönt som bara den.  Så nu tänkte jag sola två ggr till innan den 7 maj så att jag blir porrig och snyggare i min klänning      




    Bild sen påskrundan, ibland är jag nöjd över mina ögon!

Ovido - Quiz & Flashcards