Alla inlägg under maj 2012

Av Anni Frick - 25 maj 2012 12:11

klockan är nu 12 och jag ska äta, sminka och fixa frisyren till klockan 14 :D

matilda fixade naglar till mig och jag har tom hunnit bråka med fritids och gråta. kanon!

     

Av Anni Frick - 18 maj 2012 09:58

hästen har nu stått i 1,5 månad och ska stå till 11 juni för sen ska vi till vet för att försöka hitta felet.

vill inte gå ut till honom och se på när allt mitt jobb förfaller, kommer få börja om från början, alltså en skänkeldöv och seg häst utan motivation. kul!

har drömt två nätter i rad att folk runt mig blivit mördad. 

på fredag är det bal och jag har inte hittat ngn fluga eller gördel som passar

 

Av Anni Frick - 6 maj 2012 19:28


3 års test!


Så himla överstolt, fick ett betyg på mig själv när jag fick betyget 9 på Viggos temprament. Trodde verkligen inte han skulle få en 8 på hoppteknik tänkte max en 6. Sen fick han 7,8 rakt igenom dock en 6 på typen imed han är 153 cm och passar varken som häst eller ponny. 43 poäng som gångartshäst och 46 poäng som hopphäst, diplom var på 47.

Men de tyckte verkligen han var superfin!

 

Ovido - Quiz & Flashcards