Alla inlägg under december 2011

Av Anni Frick - 31 december 2011 13:58

2011 har varit bajs och kiss rent ut sagt det bästa var Quick, Viggo och bondet i tvåan.

2012 ska bli ett bra år, mål 2012: ta studenten, gå på bal, (hehe bra mål) debutera quick i debutant fälttävlan 90 cm, skaffa mig ett jobb jag gillar  helst ett  halvtids, inte flytta, och leva livet som om varenda dag vore den sista på ett roligt sätt.

Av Anni Frick - 29 december 2011 22:43

Utan att skryta, men jag är grym på att stänga av känslor, att inte bry mig. Tänka på det jag redan har. Att bli sviken det blir vi alla någon gång. Oftast bryr vi oss, men nej jag jag skiter i det. Tänker på annat, gör annat och umgås med dem som inte sviker. Det kan störa mig ibland att jag inte bryr mig men ibland e det rätt bra.

Av Anni Frick - 21 december 2011 23:33

 

Hittade denna bilden på Kissies blogg (vet som är tönt och hetsläste den nyss) MEN jag såg ringen, NICE!

Av Anni Frick - 19 december 2011 17:42

Jag har hittat en drömhjälm, så sjukt snygg!!!! 

HV Polos egna hjälm, så om någon känner för att slå till och köpa en julklapp till mig så kör denna! Endast 2000 kr på Landäng i Skurup!

     

Av Anni Frick - 18 december 2011 15:28

Var i slimminge igår och dansade fötterna av mig till perikles, ganska bra låtar men vissa av dom kan liksom ta sig i röven. hehe....men snapsvisorna gillade jag skarpt även om fröken anni körde!!!

en sak som jag inte heller förstår är - hur faaaaan kan tjejer vara så jävla elaka?! haha lite sick!

förresten har jag jullov tills den 9 januari 2012, satt rätt fint kan jag berätta!

 

Av Anni Frick - 18 december 2011 15:25

  Saknar dig ibland ponnyskrutt och ibland är jag så satans glad att jag är av med dig, du är den som lärt mig rida!

       

Av Anni Frick - 14 december 2011 21:35

Tappat motivationen, vill hem, älskar min pålle sjukt mkt, viggo har fått skor fram nu pga av skadad hov, dagarna här på skolan går så fruktansvärt långsamt när man har hemlängtan, har sjukt mkt längtan bort. Bort hem, bort utomlands, bort från skolanm bort bort bort. Vill inte mer. Gamla killarna var och hälsade på, kändes så underbart, var och käkade pizza i tomelilla först sen snacka vi skit på solan. Helgen är fullspäckad och består av julbak hos anton på fredag, lek och loppis på lördag med felicia och slimminge på lördag. ska dessutom ta hem bebis på fredag, gött! då är det ju jullov :D

Ovido - Quiz & Flashcards