Alla inlägg under juni 2011

Av Anni Frick - 30 juni 2011 20:45

Har aldrig suttit på en skenande häst, idag skedde det o det var dessutom en galopp häst. det gick snabbt kan jaha berätta för er! först takta han lite och verka helt spänd men efter ett tag så slappa hav o då släppte jag stigbyglarna för jag var trött i benen efter de korta stigläderna. sen helt plötsligt så kastar han sig i busken och springer åt fel håll på tränbanan. sen centrar han som fan o försöker liksom dra honom runt då går bettet genom munnen.Eftenågra meter till så fick jag stopp på honom då kom Ricardo bakom o Mias framför mig.....säger en sak; tur jag inte är farträdd för då hade jag dött. Va med Mia på hoppning också med hennes häst efter qalle. asfin till salu dessutom! påtal om till salu så ska jag hem och Uno ska veterinörbesiktigas. shoho .

Av Anni Frick - 29 juni 2011 20:57

Mordondagens kom ihåg:

*Ringa Veterinären angående Uno

*Plåstra om mina sår efter skav efter jockeysadeln

Av Anni Frick - 29 juni 2011 11:32

Ovan står vad klockan är. allt i stallet är klArt och nu är jag, Mia o ricky påväg till ngt fika för att kolla galopp. Mias kille skulle tydligen rida i sthlm. påtal om ström så saknar jag Amanda wilse. tillbaka till galopp så red jag en treåring vid namn Charlie idag. fick beröm av Mia hon sa att sitsen blivit mkt bättre. nu e vi framme. ciao

Av Anni Frick - 27 juni 2011 14:20

Gudars skymning. Mina armar är verkligen inga joeckeyarmar. Som ni kanske förstår så har jag nu kommit till min prakrikplats.efter att göigen använt gpsen på min mobil för att hitta hit då var verkligen bilen fullpackad. har dessutom inte hunnit blogga i helgen och ska därför göra en kortdd helgresumeFredag- jobba till klockan fyra. åkte med Erik till Erik och sedan med Erik från Erik till Ola för att fira midsommar. Där träffa jag dessutom Markusk som var ngt av det bästa på länge. lördag- jobba och skynda hem för att rida ut med en intressant på Uno som för övrigt ridit honominerat fyra ggr. vid nio åkte jag o Maja till kualla i vars ett par klackskor vilket inte var så smart. Hhsöndag- jobba. hem för att visa Uno äta med familjen och sedan till Mia i Malmö. måndag- första dag på praktiken red mina första galophästar. Tur jag inte e farträdd. nu e jag trött och ska sOla nu. dessutom har jag glömt mina chaps, Internet så blir mobil o sår nu. har också sett att statistiken sjunkit. men hoppas den höjs nu alla läsare:-*

Av Anni Frick - 27 juni 2011 14:20

Gudars skymning. Mina armar är verkligen inga joeckeyarmar. Som ni kanske förstår så har jag nu kommit till min prakrikplats.efter att göigen använt gpsen på min mobil för att hitta hit då var verkligen bilen fullpackad. har dessutom inte hunnit blogga i helgen och ska därför göra en kortdd helgresumeFredag- jobba till klockan fyra. åkte med Erik till Erik och sedan med Erik från Erik till Ola för att fira midsommar. Där träffa jag dessutom Markusk som var ngt av det bästa på länge. lördag- jobba och skynda hem för att rida ut med en intressant på Uno som för övrigt ridit honominerat fyra ggr. vid nio åkte jag o Maja till kualla i vars ett par klackskor vilket inte var så smart. söndag- jobba. hem för att visa Uno äta med familjen och sedan till Mia i Malmö. måndag- första dag på praktiken red mina första galophästar. Tur jag inte e farträdd. nu e jag trött och ska sOla nu. dessutom har jag glömt mina chaps, Internet så blir mobil o sår nu. har också sett att statistiken sjunkit. men hoppas den höjs nu alla läsare:-*

Av Anni Frick - 27 juni 2011 14:20

Gudars skymning. Mina armar är verkligen inga joeckeyarmar. Som ni kanske förstår så har jag nu kommit till min prakrikplats.efter att göigen använt gpsen på min mobil för att hitta hit då var verkligen bilen fullpackad. har dessutom inte hunnit blogga i helgen och ska därför göra en kortdd helgresumeFredag- jobba till klockan fyra. åkte med Erik till Erik och sedan med Erik från Erik till Ola för att fira midsommar. Där träffa jag dessutom Markusk som var ngt av det bästa på länge. lördag- jobba och skynda hem för att rida ut med en intressant på Uno som för övrigt ridit honominerat fyra ggr. vid nio åkte jag o Maja till kualla i vars ett par klackskor vilket inte var så smart. söndag- jobba. hem för att visa Uno äta med familjen och sedan till Mia i Malmö. måndag- första dag på praktiken red mina första galophästar. Tur jag inte e farträdd. nu e jag trött och ska sOla nu. dessutom har jag glömt mina chaps, Internet så blir mobil o sår nu. har också sett att statistiken sjunkit. men hoppas den höjs nu alla läsare:-*

Av Anni Frick - 27 juni 2011 14:20

Gudars skymning. Mina armar är verkligen inga joeckeyarmar. Som ni kanske förstår så har jag nu kommit till min prakrikplats.efter att göigen använt gpsen på min mobil för att hitta hit då var verkligen bilen fullpackad. har dessutom inte hunnit blogga i helgen och ska därför göra en kortdd helgresumeFredag- jobba till klockan fyra. åkte med Erik till Erik och sedan med Erik från Erik till Ola för att fira midsommar. Där träffa jag dessutom Markusk som var ngt av det bästa på länge. lördag- jobba och skynda hem för att rida ut med en intressant på Uno som för övrigt ridit honominerat fyra ggr. vid nio åkte jag o Maja till kualla i vars ett par klackskor vilket inte var så smart. söndag- jobba. hem för att visa Uno äta med familjen och sedan till Mia i Malmö. måndag- första dag på praktiken red mina första galophästar. Tur jag inte e farträdd. nu e jag trött och ska sOla nu. dessutom har jag glömt mina chaps, Internet så blir mobil o sår nu. har också sett att statistiken sjunkit. men hoppas den höjs nu alla läsare:-*

Av Anni Frick - 23 juni 2011 18:15

Helt plätsligt så är det jättemånga människor som ringer och säger att de är intresserade av Uno och dessutom berömmer dom mig för att jag skrivit en bra och ingående annons. Imorgon kommer en kille och ska rida och på söndag kommer en tjej och just precis för bara några minuter sedan ringde en tjej som ville komma nästa helg. Nästa helg är det dock delkvalet till Sugar Cup så får se hur det blir med det och på söndag åker jag till Ricardo Ramallo i malmö för praktik i två veckor! 

Ricardo Ramallo  



Här är min annons på Uno och ngn vill se 

http://www.bukefalos.com/r/showentry.php?e=205500&catid=searchresults&searchid=3425107 

Ovido - Quiz & Flashcards