Alla inlägg under juli 2012

Av Anni Frick - 21 juli 2012 13:24

Beställde nyss detta från bodystore.com
växer 5-6 cm i månader :-):-):-):-)

Av Anni Frick - 21 juli 2012 12:58

Tyvärr har min eld gått alldeles för långt och fy fan vad jag grämer mig, aldrig mer igen, tänk före handling Anni!!!!!
16 dagar kvar i Sverige!!!!

Köpte en barbour jacka igår <3

Av Anni Frick - 18 juli 2012 22:26

Ja då blir man först irriterad, sedan arg, jättearg, ledsen, mer ledsen och till sist undrar man hur det kunde bli så ?
Så är det faktiskt för alla, tro det eller ej!

Av Anni Frick - 17 juli 2012 23:44

Dels för att jag hatar det och dels för att jag har många örnar i min näsa. Går för tillfället på alvedon!
En annan femma är att jag inte gillar marknader och att jag kan lika gärna tjäna pengar till England!!! Wihoo !!!

Ännu en intressant sak är att jag har ridit pigglos i dressyrsadeln för första gången. dock gled den fram lite så ligger nog inte riktigt 100, synd den som är så skön!!!!:-(:-(

Av Anni Frick - 17 juli 2012 10:01

I lördags spenderade jag dagen hos kassorna<3 men på kvällen tog jag mig in till dushen och sedan iväg på en awesome 20 årsfest! blev placerad som bordsdam till Johan och det hela slutade med att jag blev mätt och glad B-)

Av Anni Frick - 11 juli 2012 23:14

Denna låten spelas in så sjukt bra på mitt eget liv!!!



Jag har vakat många nätter

Förhandlat med mig själv

Jag har sagt "du borde lämna denna mannen nu ikväll"

Det tog allt för många år för mig att äntligen bli fri

Det har slitit mig itu

Det fanns ingen bara du

Men jag är lyckligare nu

Av Anni Frick - 11 juli 2012 23:13

 

 

Annifrick

 

så ni vet

Ovido - Quiz & Flashcards