Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Anni Frick - 11 augusti 2011 20:56

Måndag: Peronalfest på Jobbet. Hade verkligen roligare än förväntat och jag kan ju inte säga annat än att jag trivs :) Tjejerna och Sebbe gav dessutom Lars och Anette present så som fotbads grejer och olika ostar :D

     

Tisdag: Kom hem cirka 03.00 från jobbet så det blev upp vid 7 för att åka till Farmor hela dagen! men tjänade 300 kr vilket var bra, hon tyckte jag såg fattig ut ;) Även ct och lillebror var med :D

 

Sen på tisdagskvällen åkte jag till Ingemanstorp för att äta pannkakor vilket var gott, eller iaf de som anton inte gjort :D

 

 Onsdag: Jobbade mellan 10-15 med sebbe. Haha skrattar nog aldrig så mkt som med honom! Åkte sen in till Fredrik för att känna av sommarlovet :D   kolla finnen vid näsan, porrigt!  

Torsdag: Shopping med Sara (den snygga) i malmö blev bland annat deo, ear-cuff som jag gjorde om (a), ett enaxlat linne, silverörhänge, trosor och shorts! Behövande grejer känner jag! Eftersom jag shoppade i stan för typ 400 kr i måndags också ;) Sen drack vi en goooood chai latte och satt på bänken bredvid en förstånshandikappad. (jag vet att han var förståndshandikappad för att han berättade det för mig)

Ear-cuffen nedan så tog jag bort den såkallade originella där upp och satte i mitt egna, hade varit snyggare med svart där uppe också. Men men. det e snyggt om man har riktigt både uppe och nere annars ser det bara fejk ut :)

 

 

snyggesara som jag ska brotta ner til hösten för hon e svag! <3    

Fredag: Leka med Felicia :D

Lördag: Tjejmiddag hos Maja 

 

Söndag: Fira Pappa occh åka till mamma!


hästsidan; i måndags red jag ut en liten runda, tisdags blev det ett pass på banan med en liten stenkäft och i igår fick han vila. Någon som har förslag på hur man ska få hästar att mjukna i munnen annat än att rida mer med sitsen än handen?! Tänkte tömköra idag men det regnade för mkt. Så det får vänta lite till en annan dag :) Hoppas det e uppehåll imorgon så jag kan rida. Han har dessutom blivit smalare. Han kanske behöver avmaskas?!

 

Ovido - Quiz & Flashcards