Alla inlägg den 1 november 2012

Av Anni Frick - 1 november 2012 18:49

Vaknade upp ändå rätt glad imorse, va pigg på livet, ville jobba och visste vad som hände idag - Bryony skulle åka hem o inte komma tillbaka. Skönt och så kan man ju tycka. Nej det första James säger är, Anni du måste flytta över till de andra för att det kommer en rumänisk tjej som ska bo i din lya. Tack och adjö braiga dag. 

Av Anni Frick - 1 november 2012 14:39

Go midda! 

Har nyss tryckt i mig köttfärspaj med pasta, gott! Är nog en lite kokerska iaf, hehe eller? Detta inlägget var meningen att det skulle handla om igår. När jag hade kommit på vad jag skulle vara så skulle mitt hår lockas och Marielle tog fram tången för att utföra detta. Ack nej, varför ska det gå som planerat, mitt hår var väldigt way to long to be curled. Så vad gör man? springer till chefen och frågar om han har en hatt, (han trodde jag ska katt när jag fråga haha) men hatten va för liten och vi hade en extra peruk som bara låg och skräpa så Anni blev Amy Winehouse. Jag tyckte faktiskt jag såg sjukt bra ut i brunt hår! Efter att vi hade varit hos Beth och käkat revben så åkte vi med Ashley på impuls in till Reading för att få en utgång. Dock glömde redhead sina grejer i bilen och fick köa för ingenting och sen hoppa över staketet till rökrutan. DuktigaAnni hade ju sitt leg med sig (klapp på axeln!) 

 

Ovido - Quiz & Flashcards