Alla inlägg den 26 november 2012

Av Anni Frick - 26 november 2012 14:33

jag älskar när internet försvinner för då kan man inget göra. När man har det blir man liksom beroende men när man vet att man inte har det kommer kreativa människan fram.

 


Av Anni Frick - 26 november 2012 09:22

God morgon !

Här öser regnet ner och har gjort sen gårkväll vid 18 tiden. Igår cyklade jag och Marielle (i onödan) in till Woddly, för söndagar här = sova, hemma och inte röra en fena. Så allt var stängt slutade med att vi handlade det vi behövde på M&S. Köpte godis för typ 130 kronor, hehe    

Saker jag måste göra idag:

Borsta mitt hår, inte borstat sen tisdags

Duscha (kommer inte ihåg sist?!)

Sova tidigt

Komma på ngt att äta till middag

Lägga in shavings till hästarna

Inte äta godis för det gjorde jag för typ 5 personer igår

Ja det va väl det, hoppas alla har en awesome måndag i regnet..

 

Funderar på att färga håret brun/rött eller åtminstone lite mörkare än jag ha nu



Ovido - Quiz & Flashcards