Alla inlägg den 4 november 2012

Av Anni Frick - 4 november 2012 20:19

 

Av Anni Frick - 4 november 2012 19:52

Igår blev av med en oskuld i sitt liv: Bli-utkastad-från-cluben-japp! När vi gick in på sista klubben vid 2 typ så satt en riktigt ful och äcklig bög i kassan (ja fördomar , jag vet, mänskligt som tusan) dessutom var han helt förvirrad så jag och marielle betala för 3 personer och han fatta inte det när vi sa att vi betalde för en för mkt. iaf vi struntade i det och gick in och tog vars en shot och dansa. när klockan var 4 så frös jag så jag gick till bögen och hämta ut mig jacka och va inte så trevlig (men inte full heller, väldigt städad faktiskt ) SÅ när jag tog min jacka så typ ryckte jag den från honom och sa, lär dig räkna till nästa gång. Sen stampa jag in på dansgolvet igen men en vakt efter mig som tog tag i mig och slängde ut mig. Anni va väl ganska glad för det och sa till marielle att jag åkte hem, fine. Sen gick jag och köpte kycklinghamburagre på ngt lökigt ställe där kycklingarna säkert blivit flådda levande, mhm. gott! och massa pommes!!!! wiho! 

Det roliga är att idag staplade marielle ut i stallet sjukt full och9.3o och innan dess frågar lena och james var hon är och fiona hade försökt väcka henna 7 och 9 men bruden var då mer som en död valross. så jag och fiona får vars en fin utskällning av james och lena att det var vårt fel, that was not that friendly to not wake her up! 

eh tack för den, så det är vårt fel att inte marielle är uppe, ingen skull marielle men what the fuck?! En arg och sur fiona och anni har stampa runt en del på förmiddagen. Dessutom så hoppade jag upp på sista hästen 13 så fick 30 minuter lunch, alltså en macka! Blä på denna dagen, dock lite ironi över det hela OCH så typiskt lena och james, att alltid skylla på väldigt fel personer?! haha! 

 

/nej jag röker inte!


Ovido - Quiz & Flashcards