Alla inlägg den 14 november 2012

Av Anni Frick - 14 november 2012 23:20

Wihooooo alla små flickor /pojkar! Anlänge tyyyyp 17 till Heathrow och nu sitter jag med en vinglas i handen! MArielle är lite mobbad så ska inte gå på dejt ikväll, vilken tur för mig då jag får lite sällskap till vinet istället. Just nu sitter vi med vars en laptop och (dricker vin) hehe! hon kollar uteställe (lite slav är hon allt) och jag bloggar! (proffsbloggaren har talat) Idag träffade jag fina Fanniiiimmmm i Kristianstad innan jag tog tåget till Kastrup, hon fick hjälpa mig hitta rätt korv till Marielle! JÄvla korv asso!!  20 års festen i lördags var kanon, va lite psykolog till tommy och stolle lite psykolog till mig (jag som tkr jag klarar mig själv)

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss

































Ja jag är lite berusad, men det e bra för kroppen!!1

Ovido - Quiz & Flashcards