Alla inlägg den 22 november 2012

Av Anni Frick - 22 november 2012 23:36

så har jag nog fått en vaxpropp i mitt ena öra också, hör inget, spänner i örat, känns som lock och är allmänt äckligt. Vet inte vad man gör åt saker som detta? förslag?' lena sa man kunde hälla olivolja i det...


Tror ni skulle sett ut såhär om ni kollat in i mitt öra ikväll  



Av Anni Frick - 22 november 2012 23:21

Man får faktiskt vara arg, man behöver inte alltid vara glad och skratta och let åt det man inte känner för. När jag blir arg så stampar jag extra hårt, svarar kort och sen däckar jag och sover som en sten ungefär i 1 timme när jag får tid. Som ett barn. Idag har varit en sådan dag, ikväll ville jag egentligen bara vara ifred och gömma mig från allt, dåå är marielle rätt bra company, hon är inte den som alltid måste prata. kan vara tyst utan att vara pinsamt. Kan nog räkna gångerna jag varit arg på detta stället, inte många just drf är det okey att vara det idag. Denna blåsiga regniga, stormiga torsdag. Snart fredag, vad skönt. Har inte ridit en enda häst idag, förutom red Zahra till James i 15 minuter typ, så skönt. Väldigt mätt på att rida just nu. Enda hästen jag verkligen vill rida är Zahra för där har jag hittat knapparna. Och folk som får allt för dom har pengar, köper sig en framtid utan erfarnhet, jobbar inte, glider på bananskal. Tror att alla andra ska ställa upp för en, gör inget om dagarna, driver runt och bara tror de är lite bbättre än alla oss andra. En örfil på er så ni vaknar och en spark i röven så ni inte tar allt för givet. Ingenting finns för evigt. Tack för mig och hoppas ni gilla mitt babbel ikväll

Godnatt och sovgott, 

Ovido - Quiz & Flashcards