Alla inlägg den 18 november 2012

Av Anni Frick - 18 november 2012 09:43

Tänker så min hjärna snart spricker. Inte bra, lite för seriöst från min sida

Av Anni Frick - 18 november 2012 08:00

Om någon säger att jag är egoistisk så är det en väldigt illa klang i ordet, man tar det nästan som om du tänker bara på dig själv och ingen annan och är elak på detta! Ja, och gud jag vill vara egoistisk som bara den! Dock med min klang på det. Jag tror helt ärligt att alla i hela världen behöver vara mer egoistiska, på rätt sätt. Tror nämligen på teorin, du måste tänka på dig själv för att tänka på andra. Om jag börjar tänka på mig själv cirka 24/7 då kommer jag fram till vad jag behöver, vad vi alla behöver vad världen behöver. Vi måste vara rädda om varandra, det vi står på och det vi har runt om oss. Se det positiva i det negativa. Är väldigt trött på människor som gnäller på allt och gör det alla andra vill att du ska göra. Till exempel, men Anni ska du verkligen inte läsa Matte C eller Engelska C, nej det ska jag inte! Man klarar sig ändå!1!!!!! Det ska jag visa :)


Ovido - Quiz & Flashcards