Alla inlägg den 6 november 2012

Av Anni Frick - 6 november 2012 22:11

Är nog det mest långsiktiga mål man ska ha i livet. Sätt alltid dig själv i första hand på rätt sätt. Jag har till viss del hittat mig själv och jag vet mina positiva och negativa sidor. Jag har kontroll på mitt liv på det viset jag vill! Well done!

Av Anni Frick - 6 november 2012 19:17

Dagen har faktiskt gått väldigt fort, skönt. Bara två arbetsdagar kvar nu, wiho! Helgen är fullspäckad med saker, lägger upp schema på torsdag så ni vet vad jag ska göra, hehe! intresseklubben antecknar japp! Red den nya hästen, sjukt säker häst, vilket jag gillar. Dock så är hon väldigt olika i sidorna, vänster är hon mjuk och väldigt lätt att ställa och i höger är hon som att sätta tygeln i en vägg och försöka böja fick henne aldrig riktigt rak heller. Grundtanken var typ att hon skulle gå fram fram och att jag skulle öva på att hålla jämnt stöd. Hon hade ingen koll på sina ben överhuvudtaget, fick typ 1 eller två rena galoppombyte. Stor och lång var hon med.

Imorgon hpopas jag på bio och en sen bio så jag kan åka in tidigare och fixa fars dag present till pappa,

förslag någon?

 

Tro det eller ej men jag saknar min korv till lillebror som fyller hela 17 (fick räkna efter, trodde han fyllde 16) år nästa år. sjukt. på denna bilden är han nog 12-13 år och vi bodde i jättehuset i Olseröd men 15 rum. Älskar! Nu ska jag kränga pommes, mhm!

Ovido - Quiz & Flashcards