Alla inlägg den 16 november 2012

Av Anni Frick - 16 november 2012 21:41

Ändå kan jag inte få nog själv, ibland kan jag bara klicka in på bilder - Quick Fire och klicka runt, runt, runt och runt tills jag blir lite ledsen i hjärtat då jag klickar in på Viggo istället. Den lilla skiten som gör mig på som himla bra humör. Dessa två är nog The one, för mig, finns nog inga som kan få mig att le så mkt. Spelar ingen roll morgon som kväll, dag som natt, vinter som sommar. Om Quick inte blir bra snart så jag kan rida så vet jag inte vad jag gör, han och jag passar så himla bra, som handen i handsken. Kommer dock ihåg första gången jag red honom, skänkeldov, hård i munnen, falsk form och bara sprang. Vad arg jag blev. Dock så fick jag träna hoppning för en tränare i malmö där jag bara fick beröm för hur jag red honom det var nog då mina ögon öppnades lite. I början av vår resa visste jag den skulle bli lång, 2011 kämpade vi oss framåt med både dressyr och hoppning. I början av 2012 började allt släppa då träningen från Fredrik Böhling kom och jag har under tiden jag haft honom haft 3 moments där jag typ börjat gråta för han gått så jävla bra på marken. I mars vet jag att alla som såg honom utanför skolan och hemma va bara WOw vilken häst, tävlingen i februari kom där fram en mamma och fråga hur mkt jag ville ha för honom och bara fem minuter efter det så var det två stycken som kom fram och sa han va fin. Asso min prins, min vackra ögonsten   

             

Avslutar med favoritbilden, så himla synd att den inte är osuddig. Jag vet jag lagt upp samma bilder typ 8438954 ggr men jag är kär i min lilla kuse som ska bli frisk, måste!!!

Av Anni Frick - 16 november 2012 20:42

©       Jag sover nästan alltid med strumpor, långbyxor och långärmad tröja

©       Jag älskar rå lök

©       Jag älskar maltesers

©       Jag är väldigt optimistisk när jag är på bra humör

©       Jag är inte stressad för framtiden utan glider mest

©       Eftersom jag har så dåligt immunförsvar så blir jag oftast väldigt sjukt när jag blir sjuk

©       Jag älskar att jobba med kor

©       Sover nästan alltid med två täcke/kuddar

©       Jag börjar komma på sakta men säkert hur man rider

©       Älskar glitter och hatar leopardmönster

 

Ovido - Quiz & Flashcards