Alla inlägg den 9 november 2012

Av Anni Frick - 9 november 2012 22:00

Fredag: 

Flyget går 9.55 - landar i Danmark 12.50 svenskt tid och är i stan runt 15.00 tiden hoppas jag. Ska tillbringa kvällen med mina kära mor    OCH KNUTTE!!

Lördag:

Vaknar upp utvilad (hoppas jag) Min helare (?) till själen skulle komma på besök en stund, hoppas jag! behöver vara lite med henne! Miss!! På kvällen blir det en (förhoppningsis) awesome 20 års fest. Våndas inför att träffa vissa där men de flesta ska bli askalas att se!!!

Söndag: Bakis  FARS DAG SKa tillbringas hela dagen med min kära fader och middag på kvällen  

Måndag:  Dagen är ej bestämd än men kvällen - date!

Tisdag: Date heeeela dagen!!! Och tillbaka till mami på kvällen! 

Onsdag: Flyget går runt 15 tillbaka till England!1

Utöver detta ska jag klappa, pussa, krama och kela med mina efterlängtade 3 prinsar! OCH KNUTTE!


Ovido - Quiz & Flashcards